Re: OT: nový poplatek ČP za SIPO.. Bylo. Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Středa Září 7 09:59:05 CEST 2022

Taky mám přes SIPO jen rádio a televizi. Už jednou jsem to chtěl zrušit
a paní na poště mi řekla, že nejdřív musím na tu televizi získat nějaké
zákaznické číslo abych to mohl platit přímo, pak s tím číslem dojít na
poštu a pak prý mi teprv mohou zrušit SIPO. Neměl jsem náladu se s tím
takhle zabývat, ale teď už to začnu řešit.

Anděl