OT: nový poplatek ČP za SIPO.. Bylo. Re: OT PohledniceOnline Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Úterý Září 6 21:46:27 CEST 2022

On Tue, Sep 06, 2022 at 07:22:57PM +0200, Jan Kuba wrote:
> Nedají, my máme bytové družstvo a tam se šprajcli a jen SIPO. Ale soused se
> už taky šprajcnul a SIPO zrušil  začátkem roku. A oni mu TEĎ z SBD jednou

Ano náš byťáko dtto. Asi ten jejich informační systém nic jiného neumí.
Už jsem se jich ptal asi 2x proč to nejde přes inkaso.
Ale 5Kč je zase skoro nic, nicméně oni si podle mě něco berou už od těch
zadavetelů, tak to mi trochu štve.
ČT a ČRo měli nějakou propagaci toho, aby si to lidi dali napřímo,
protože musejí poště při tom SIPO něco platit. Takže ve velkém už to
dělá nějaké zajímavé peníze. Detaily nevím.

> za 3 měsíce pošlou složenku... Tak ono to asi půjde.
> Taky to zruším. Ne kvůli těm 5 Kč. Ty mě opravdu nevytrhnou. Je to takový
> můj malý protest. Snad to napadne i další lidičky 🤔

No, aby to nebylo pro 5 korun nechat si vrtat koleno :-D
--
Zito