Svaty gral vsech handheld multimetru nalezen (tak trochu)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 28 21:57:35 CEST 2022

Já to mám naopak. Když si člověk zvykne na manuální volbu , už nechce jinak.

Když musím někdy měřit nějakým měřákem s automatickou volbou,
tak se mi stává, že si při měření říkám OK, jsou tam 4 volty.
Jenže ony tam jsou 4 milivolty, protože moudrý měřák mezitím změnil rozsah.

Sice nejsem moc chytrý, ale pořád si připadám chytřejší než měřák.
Takže vím líp než on, kdy mám nastavit jaký rozsah.

PL