[OT, ale ze uz velky] separovanie priloh [OT] odmazavanie priloh

Kaliciak, Richard hw.kaliciak na fn.de
Čtvrtek Říjen 27 09:20:35 CEST 2022

Dobry den,

prave som v Thunderbirde pozrel do zlozky "spam" a bol tam mail od pana
Krucinskeho "RE: Svaty gral vsech handheld multimetru nalezen (tak trochu)".

R.

Dňa 27.10.2022 o 09:05 ajtservis napísal(a):