Re: Sekundové lepidlo a jedlá soda - bylo Super Glue and Baking soda

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Úterý Říjen 25 09:41:45 CEST 2022

Já od jisté doby, kdy mi ten vteřiňák zaschnul v dávkovací špičce a ta
se pak ulomila celá ve snaze o sundání víčka, používám k zavírání dodnes
té stejné tuby lepidla tavné lepidlo a tak skladuji s příležitostným
použitím jednu tubičku sekunďáku za 19 Kč už roky. Před použitím stačí
kapku tavného lepidla odříznout a po použití to zase zakápnu novou kapkou.
To samé jde použít na skladování silikonu ve vytlačovací kartuši. Ale je
důležité ihned po otevření a našroupování špičky tím lepidlem zatěsnit i
tu špičku na straně kartuše, protože tam to nikdy netěsní dost dobře. A
po použití pak i na konci špičky a nenechávat tam vzduchovou bublinu.
Pak je postup stejný, při dalším použití odříznu zalepený konec špičky a
pak co nejdříve zase bez vzduchové bubliny zalepím. A taky to vydrží roky.

Tomáš Halabala