Fake FR232RL.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 21 09:18:12 CEST 2022

Jen dotaz: proč si myslíte, že je to zrovna CH340G? Čína má 1.4 miliardy
lidí a statisíce firem, tak to může dělat (a zřejmě i dělá) někdo úplně
jiný než výrobce chipů CHxxx.

Mimochodem - jaké máte zkušenosti s chipy CHxxx? Já ty nejlepší. Pokud
se nějaký výrobek dělá s USB/serial převodníkem FT232, PL2303, CP2103
nebo CH340, tak vždy volím CH340.
Je to snad ten nejbezproblémovější chip, s drivery ani s provozem nemám
nikdy žádný problém. Což se o jiných nedá vždy říct.
Umí všechno včetně 5-bitového formátu (což třeba FTDI neumí), na 2 Mbps
lítá jak z praku.
Proto se mě trochu dotklo, že jste ho očernil. Nevím, jestli zrovna
tenhle výrobce má potřebu se vydávat za FTDI.

PL