frekvencni menic + proudovy chranic(typ AC) ? jaky FM koupit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Říjen 20 04:50:42 CEST 2022

diky za info.
koukam, ze je opravdu v navodu moznost odpojit vnitrni EMC filtr a
popsane duvody a podminky kdy je to vhodne a proc. odsroubuje se jen
jeden sroub a je to.
az bude svetlo, tak vyzkousim.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.