OT: nastavení zvuku ve Windows

Čtvrtek Říjen 20 00:13:21 CEST 2022

Dobrý večer, snad mi někdo poradí, nebo mi řekne že to nejde... U noťasu
Lenovo jsem si chtěl v Audacity nahrát zvuk z videa, které přehrávám z
internetu.

Proklikal jsem se nastavením zvuku a povolil jsem pro záznam směšovač,
který je defaultně zakázaný. Začalo mi to místo mikrofonu nahrávat, co
jde do reproduktoru. Je to ale závislé na nastavení hlasitosti. Čekal
jsem, že to bude brát 1:1 to, co bylo v původním videu. Nejde, nebo
nevím jak. Když do počítače připojím sluchátka, signál pro záznam se
odpojí. Takže to nahrává jen reproduktorový výstup. Když si ale spustím
záznam přes OBS studio, tam si v nastavení zvuku mohu vybrat, jestli
chci nahrávat co jde do reproduktoru, nebo co jde do sluchátek (v obou
případech je to zase závislé na hlasitosti). Takže v nastavení zvuku je
zjevně víc možností, než mi zpřístupní směšovač ve Windows. Jenže OBS
studio nahrává video, ze kterého pak budu muset zvuk separovat.

Při hledání mixu s většími možnostmi jsem našel doporučení na alsamixer,
jenže je jen pro linux :-( a ani nevím, co všechno umí. Má cenu něco
hledat? Nebo je to zbytečné? Je něco takového pro windows?

Anděl