Re: OT: termotiskárny na štítly

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Říjen 15 17:24:52 CEST 2022

No já to chtěl pro děcka na androida. Několik aplikací  pro "label" jsem
zkoušel, ale neznají kočku. Samolepka je zajímavější než papír.

Udělat z tiskárny polaroid, to by se jim mohlo líbit -
https://github.com/keeve101/cat_thermal_printer_esp32cam

Kočka umí papír i sežrat, takže jak ho po tisku vysune, půjde ho zas
před tiskem zasunut na začátek samolepky.

Z windowsů jde tisknout tímto, ale trvalo než to tu tiskárno našlo
https://github.com/NaitLee/Cat-Printer