Re: KiCad - otočení souřadnice Y, export do SVG

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 14 10:01:38 CEST 2022

Pro některé zákazníky upravuji data na osazování. Udělal jsem si na to
python skript, kterým proženu vyexportovaný pos spoubor, protože chtějí
jiné pořadí sloupců, formát souřednic, nulu jinde, ... až po třeba že
pro nějakej čínskej stroj musí být první součástka R1:-) Myslím, že by
nebyl zas takový problém něčím takovým prohnat svg. Posunout 0 a změnit
jednotky, mi přijde triviální procedura.
Ale do SVG jsem nikdy nekoukal, třeba to není tak snadné. A nebo taky
jo, třeba je nějaká SVG knihovna do pythonu, která to usnadní. Nebo
neusnadní, ale bude jen umět SVG vyrobit přesně dle požadavků a pak by
se zas dal skript pustit přímo z Kicadu, aby to SVG vygeneroval sám.

Jo a používám 5 a ten způsob zoomu byla jedna z prvních věcí, co jsem v
nastavení změnil. Kdyby to nešlo, Kicad bych nejspíš nepoužíval:-)
6 mě vůbec nepotěšil, sice splnili mé přání, aby různé části nebyly
"každej pes jiná ves", ale s tou systematizací to přehnali, takže už
nejde třeba ve schématu jen tak zkopírovat součástku pouhým stiskem C
při myši nad ní, což je moje oblíbená funkce. Takže jsem po pár dnech
snažení přestal 6 používat.

PH