OT: Doporucte dron

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Říjen 10 14:13:47 CEST 2022

To je podobná otázka jako: Potřebuji foťák - doporučte nebo potřebuji auto - doporučte. Musíte specifikovat na co a kde budete dron používat. Jen zábava? Profi činnosti? Focení nebo točení videí? V jakém rozlišení? Létání v přírodě nebo v obydlených zónách? Atd. atd.

Pak teprve se dá něco vhodného doporučit.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Simek
Sent: Monday, October 10, 2022 1:02 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Doporucte dron

Dobry den

uvazuji se bych si poridil dron, ale nikdy jsem s nicim nelital.
Zbezne jsem prohledl nabidky a v podstate jsou dva vyrobci DJi nebo Autel.

Zajimave vypada DJi mavic 3 ale je moc drahy, mozna by stacil DJi mini 3 Pro kde uz je cena prijatelna. Ale nevim po cem se divat na jake parametry.

Nekde se uvaji dosah tech dronu 12km - je to realne ?

Nemate zkusenosti s temito vecmi ? - co by jste doporucili, na co si dat pozor ? Potrebuji aby se to dalo koupit v CZ.