OT: Doporucte dron

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Říjen 10 13:21:24 CEST 2022

Zdravím,

syn má (na hraní) úplně ten základní od DJSI (
https://www.djitelink.cz/cs/tello/9986-dji-tello-rc-drone-6958265162916.html).
první měl nějaký no-name, bez stabilizace, tohle je naprostá paráda. Už je
to asi 3 roky, dnes už to bude zase o hodně dál.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby