identifikace napájecího konektoru

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Neděle Říjen 9 22:58:57 CEST 2022

On Sun, Oct 09, 2022 at 10:35:01PM +0200, David Obdrzalek wrote:
> Taky jsem ho měl k notebooku Dell. Zapojovalo se to do zdroje, měl na
> jedné straně výstup na ten jejich konektor pro ntb, na druhé vstup 220
> a na třetí tajdleten, co se do něj zapojil právě tenhle konektor
> s kabelem z auta ze zapalovače 12V (a možná jsem k tomu měl i jeden
> drát do letadla). V životě jsem to nevyužil. D. O.

Aha, zkusil jsem hledat příslušenství u Dellu a našel jsem, že to bylo
součástí tohoto:
https://www.dellstore.cz/dell-ac-adapter-90w-air-auto-450-15098-d09rm/zbozi386.html
Tedy kabel do auta + ta redukce na další záhadný konektor.
Tak to je ono. Aniž by u toho byly nějaké detaily. Vzhledem k tomu, že
píšou, že to jde použít v autě, či v letadle, tedy jde asi
o nějaký standardní konektor pro zásuvku v letadle???
Já už jsem letadlem neletěl strašně let. :-)
Vy co občas létáte. Znáte tohle z letadla?
--
Zito