OT: jak na to? ulozeni 50m 3faze 4mm2 do panirove chranicky

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Říjen 9 11:28:29 CEST 2022

Zdravim,

pls HELP - vyvstal akutni problem: subj.

a samozrejme co nejrychleji - akorat s tim, zekonec (nebo zacatek?) do rozvadece se musi zazdit uz zitra a zbytek se planoval dodelat az pristi rok.
takze vykop, ani material neni nachystan - jsem mel jenom nachystane, kudy to povede z rozvadece (je tam natazen husi krk) ven pres zed.
ale v ramci rekonstrukce se v patek bez meho vedomi zmenily dispozice - uz to nebude mozne vest po zdi, ale musi se to schovat ...
a dozvidam se to od drahe polovicky dnes :(

predstava, ze nekde v koute v zahrade (kde se stejne jeste planovalo neco delat) lezi smotanych 25m panirovky a 40m kablu (10 bude uz napevno do rozvidne skrine) mne docela strasi.
mne by stacil i kabel, ale predstava, ze nan sprsi, snezi, sviti slunce ... takze pekne degraduje.

v hlave mam ted doslova vybuch, gugl nespolupracuje (misto jak natahanou kabel do ochranne trubky mi hazi odkazy na 'jak navlec nit do jehly') ...
proto jsem si dovolil toto vlakno.

odpoledne jedu nakoupit material, akorat netusim jaky, protoze ted nemam ani predstavu, jak to budu resit.
jakykoliv odkaz, nakopnuti by mi ted hodne pomohlo.

dopredu dekuji

PS: priste si jakekoliv rekonstrukce zakazu.
pul tuny TNT a stavi se vse od piky pekne podle planu a zadne nenadale zmeny.

  Sam