Re: Doporučte VHF a UHF tranzistory a diody, SMD i THT

balu balu na k-net.fr
Neděle Říjen 9 08:00:29 CEST 2022

Jj, vsetci sme tam boli…

Podobne som mal AD prevodnik, ktory sumel asi o 2 bity viac ako sa ocakavalo. A v spektre vyratanom z dat bol maly hrb.
Dlho som zistoval co je zle, ale nedarilo sa.

Pri stovkach MHz a 16 bitoch sa osciloskopom merat neda, spektrak sa tiez tazko pripaja. Tak ma napadlo jemne menit vzorkovaciu frekvenciu aby som aspon zistil, ci ten signal je v zakladnom pasme, alebo aliasovany. Vyslo mi to ze musi byt v oblasti jednotiek GHz, co ma celkom zarazilo.

Spektrakom som vsetko meral do 2.5GHz, to mi pokrylo vsetky zaujmove signaly. Nic som tam nevidel… tak som zobral mikrosondu sondu e/h pola, povehal po doske a presne nasiel na vyvod operaku, ktory svietil na 2.8GHz. Zly kondenzator v spatnej vazbe.

Ale keby doslo auto, bolo by to vyrazne akcnejsie :)

b.