Re: Dálkové ovládání

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 8 23:04:56 CEST 2022

Noooo, když se na to člověk podívá touhle optikou, tak možná že už ani ne :)

Mezitím jsem se taky dobral toho, že moje rádio (možná) umí IR. Zajímavý,
Pioneer o tom nic neříká, nějakej autoweb udělal seznam rádií, které IR
umějí a u toho mého tvrdí, že ho neumí - ale u některých dealerů se k tomu
rádiu na eshopech prodává dokonce originál IR ovladač, u kterého ale Pioneer
moje rádio nemá v compatibility listu. Takový pěkný japonský pořádek :)

No a protože na tom volantu zase není místo na rozdávání, úplně si nejsem
jistý tím, jestli tam nějaké to univerzální řešení nacpu - ale na druhou
stranu, udělat IR vysílač není nic nemožného. Takže pořád ještě váhám. Asi
začnu tím, že rozeberu panel a zkusím najít IR čidlo, pak se uvidí.

Každopádně díky za tipy, vůbec mne nenapadlo, že by někdo mohl takovouhle
ptákovinu dělat.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 8, 2022 1:38 PM
Subject: Re: Dálkové ovládání

Ahoj,

naštěstí soudruzi v Číně na takové experimenty mysleli a udělali celou
řadu zajímavých univerzálních dálkáčů. klíčové slovo "steering remote"
dává velký výběr.

V kostce:
Ovladač, který má "přijímač" a nastavitelné akce stojí tak 500 a víc:
https://www.aliexpress.com/item/4000558437050.html
https://www.aliexpress.com/item/33029625812.html

Ovladač, který je bluetooth stojí 150
https://www.aliexpress.com/item/32920979327.html

a nebo, pokud máš štěstí a tvoje rádio má IR přijímač (celkem časté u
rádií vyrobených po roce 2000), tak ti stačí IR ovladač, kterej to "tak
nějak" dostřelí, protože má ty ledky hodně vohulené a ta čtvrtina otáčky
odkud to nedá je stejně při zatáčce v pravém úhlu a to málokdy chceš
ovládat rádio. Cena se pohybuje ve větších desítkách korun:
https://www.aliexpress.com/item/1005001571213914.html

Opravdu si chceš dělat vlastní?