Dojezdove kolo

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Říjen 3 09:24:37 CEST 2022

Na třech kolech tak to jsem viděl 2x u nákladních Tatrovek.
V klidu bez jednoho předního kola.
U té jedné jsem dokonce viděl jak jí upadlo, šel jsem zrovna do školy a
kolo mne
minulo o takové tři metry. Základku jsem vychodil před 50 léty.
Narazilo do obrubníku a přelétlo přes dvoumetrový plot.
Řidič ani nezastavil ale musel to vidět. To kolo ho pěkně předjelo.
J. Polívka