Re: Muze byt proud N vodicem vyssí nez proud fazi?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 30 15:30:49 CET 2022

>Praktická zkušenost: likvidoval jsem staré rozvody (měděné) v domku,

Trojfazove? T.j. ten nulak bol spolocny spiatocny vodic pre vsetky tri fazy?

Ak sme uz pri anekdotach, tak pridam jednu, mozno suvisiacu: pred asi 25
rokmi nam v sklade s monitormi (otvorenymi, t.j. bez krytov) potkany
zozrali izolaciu zo vsetkych zelenych vodicov (z RGB).

wek