Email management

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Úterý Listopad 29 21:57:18 CET 2022

On Tue, Nov 29, 2022 at 09:17:21PM +0100, Martin Vancl wrote:
> Tak do kazde te firmy muzete dat zabbix proxy.

Když už je tady zmíněn Zabbix, tak sem hodím i alternativu, která by
možná někomu seděla více. https://checkmk.com/

Tu proxy CheckMK přímo nemá, ale umí distributed monitoring
https://docs.checkmk.com/latest/en/distributed_monitoring.html
Pravdou ovšem je, že ten backend je už trochu náročnější na prostředky.
Ve verzi Raw edition, která je opensource je monitoring core prostě
Nagios. Což chápu jako trochu komplikaci do budoucna, ale já to používám
a líbí se mi to. U nás jsou tlaky přejít na Zabbix, ale zatím odolávám.
Řadu věcí dělá to CMK myslím lépe. Ale je to o vkusu každého soudruha.

--
Zito