Re: Doručování čínských balíčků - nová zkušenost

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Listopad 23 16:55:25 CET 2022

To je zvláštní. Já jsem u ČP zastupování nerušil. Od zavedení DPH na vše
jsem z ALI dostal cca 20 balíčků a všechny přišly bez jakýchkoliv ofuků
pošty rovnou do schránky ... Ťuk Ťuk Ťuk... Proto jsem z e-bay přešel k
ALI abych se nemusel tímto zabývat. Jen se mi nedávno jeden balíček
ztratil v Polsku, dal jsem dispute a ALI vrátil peníze. Před časem jsem
měl případ kdy moje zásilka s odesilatelem v Polsku za cca 2500kč byla
podle trackingu doručena ve Španělsku (evidentně podvod) - dal jsem
dispute a ALI vrátil peníze. Poučení pro mě - vyhýbat se komukoliv v
Polsku. Teď mi dokonce 2 balíčky z číny přišly do cca 10ti dnů - jsem v
šoku :-).

Předpokládám že se bavíme o zásilkách v bezcelním pásmu - tj. do cca 700kč ?

     Martin.