Re: ESP32 a jak na něho

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 22 13:20:08 CET 2022

Děkuji za (smutnou) odpověď.
Takže je to skutečně tak zlé, jak jsem si myslel. Když ani Vy jako
zkušený uživatel to neumíte rychleji.

Když jsem psal o ladění, tak jsem ani tam nemyslel na nějaké opravdové
honění debugerem,
ale na rychoobrátkový provoz v režimu pokus-omyl a konzolové výpisy.

Na ARMu nebo x86 programuju po malých částech s okamžitým zkoušením
výsledku.
Takže za den otočím běžně i velké desítky nebo i stovky cyklů
úprava-překlad-nasypání do procesoru-pokus.
Proto ladím zásadně v RAM. Jednak abych neojížděl Flash, a pak je to
rychlejší.

Možná tomu zkusím dát šanci a udělám si nějaký framework, kdy tam do
Flash nasypu pomocnou
aplikaci, která si pak po nějakém kanále natáhne zvenku do RAM něco jako
"modul", což bude
ta laděný/zkoušený program. Snad to nějak půjde.
Asi tedy ne po WiFi ale po sériovém portu, když píšete, kolik RAM provoz
po WiFi sežere.
Používal jsem podobný režim i na x86 a na ARMu, tak snad to někdy nějak
zvládnu i tady.

Jen doufám, že bude Čína spolehlivější než Amerika a Evropa. A že tyhle
pocesory budou
i nadále široce dostupné. Ať to nedělám zbytečně.

Díky.
PL