Re: [OT] Balíčky z Aliexpress uvízlé v Polsku

mail na onicom.sk mail na onicom.sk
Čtvrtek Listopad 10 21:38:17 CET 2022

Pekný deň prajem

Na  Slovensku  sa  situácia  zmenila v prospech nás. Už mesiac konečne
doručuje  všetky  zásielky  bývala  UPC  teraz  intime a ide to cez od
spoločnosti CAINIAO. Asi z Madarska ?

Len  niekedy  nechápem  tie  nízke  ceny  napr.  oscilloscop  DSO2C10
dual-channel 100M
https://s.click.aliexpress.com/e/_Dn5ZtUb
len za 280,-USD.
No nekúp to. Uvidím aká bude cena zajtra a dám vedieť ako funguje -)

Juro