Re: ESP32-WROOM - připojení bootloaderu

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Listopad 8 13:22:05 CET 2022

Dobrý den,

záleží na tom, jakým způsobem snesete nahrávání - pokud nepotřebujete
automatiku (tzn. všechno dělá převodník), tak stačí vyvést TXD, RXD,
GPIO0 a reset. Nahrávání pak proběhne tak, že uzemníte GPIO0, ťuknete  o
reset (na TXD se vypíše informace, že se čeká v sériovém bootloaderu) a
nahráváte. Pokud vyžadujete automatiku, která manipulací s řídícími
signály udělá to samé, tak buď uděláte destičku mezixichtu mezi USB
převodník a Vaši elektroniku s těmi tranzistory, nebo elektroniku
integrovat na každé zařízení. Pozor také dávejte na další bootstrap piny
(GPIO12, GPIO2, GPIO4, GPIO15 a GPIO5), které musí mít definované stavy,
aby se ESP32 správně rozběhlo ve správném režimu. GPIO12 se dá ošetřit
přepálením vnitřních pojistek za pomoci esptool, takže na stavu toho
GPIO při bootu pak nezáleží.

P.B.