DCF hodiny - signal

Ivan Kišš Ivan.Kiss na novohrad.sk
Sobota Listopad 5 11:46:53 CET 2022

Ja mám inú teóriu prečo sa zmena času prejaví o deň neskôr:
Pre úsporu baterky sa hodiny na DCF synchronizujú len raz za deň a z
dôvodu menšieho rušenia sa to deje v noci.
Ak sa táto synchronizácia deje pred 2.-3. hodinou, kedy je zmena
letného/zimného času, tak samozrejme DCF hodiny túto zmenu zaregistrujú
o deň neskôr.
IK

Dňa 5. 11. 2022 o 10:33 Tomáš Koželuh napísal(a):