Re: Windowsy aby nebyly neštěstí - Re: OT Kam se kouknout na sekundy ve win11

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Listopad 4 13:06:13 CET 2022

Dne 04.11.2022 v 8:54 ok1uga na volny.cz napsal(a):
> Při takové přeinstalaci většinou taky rychle zjistíte kolik z toho
> balastu už dávno nepotřebujete :-)
>
> Právě u pracovních PC bývá přeinstalace nejjednodušší. Tam jsou totiž
> POUZE a JENOM programy které jsou NUTNÉ pro výkon práce. Nic jiného tam
> nemá co dělat. Potíž bývá u soukromých PC. Tam plně platí to co jsem
> napsal o tom balastu.
>
>      Martin.

Dobrý den,

dovolím si zanesouhlasit :-)

Přeinstalace pracovního PC je vcelku jednoduchá, pokud máte možnost
reinstalovat z obrazu, tam je to na půl hoďky a jedete.

Pokud musíte reinstalovat po položkách, je to zábava na delší dobu. Ano,
instalace W zabere tak 15-20 min, ale já na svém _pracovním_ PC dále
instaluji něco přes 50 položek, přičemž cca 10 z nich neinstaluji ve
smyslu W instalace, ale používám je ve formě portable verzí. Teď jsem si
to spočítal, mám na reinstalace připravenou šablonu, přičemž ani jednu
položku nelze označit za "balast", neboť je aktivně využívám. Za zábavní
nástroje lze považovat snad jen MKV Toolnix a VLC, nicméně provozovat
kvůli tomu další pixlu nehodlám :-D

Představa, že bych to měl podstoupit častěji, než je nezbytně nutné, mě
naplňuje zděšením. Reinstaluji tak jednou za 3 roky, většinou při
příležitosti výměny HW.

jf