renovace stareho telefonu - kroucena snura

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Listopad 3 08:16:55 CET 2022

Kdysi v mládí ještě za starého režimu jsem taky potřeboval k něčemu
kroucený kabel. Kdosi mi poradil, že stačí namotat obyčejnou bílou PVC
flexošňůru na kulatý klacek a na chvíli to dát do hodně horké vody.
Fungovalo to dobře.

S.P.