Spice simulace v browseru.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 2 18:45:52 CET 2022

Sprava sa to divne. Pouzivam FF102.4.0esr, jedno okno mam trvalo otvorene,
toto otvorim do druheho okna, dam
.tran 20u 500m uic

nakresli to. Potom dam
.tran 20u 300m uic

a tiez to nakresli, Dam znova
.tran 20u 500m uic

a prekresli mi to co bolo do tych 300ms. Nic nezmenim a dam znova RUN a
zatvrdne to na 96.9%.

Ak to okno zatvorim, znova pustim a dam
.tran 20u 1000m uic

tak ten zlty bar prebehne az do konca, zmizne a nic sa nenakresli, ale zato
v pravom okne sa vypise, ze "Reference value: nejake cislo" niekolkokrat
za sebou.

Ak to uz raz zatvrdne, opakovane RUN vyvola ten bar na 96.9% a to je vsetko.

wek