OT Rekonstrukce koupelny

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Úterý Květen 31 17:29:54 CEST 2022

Na hladké podklady se musí použít "adhezní můstek", pak můžete lepit
třeba na sklo, kovy, nebo hlazený beton úplně bez problému.

Osobně bych taky doporučil sundání starých obkladů, ale už jsem taky
viděl, že původní obklad držel tak fest, že rozumným úsilím prostě
sundat nešel. Nový se nalepil přes něj (s tím můstkem samozřejmě) a
dodnes je vše OK.

JMN