Hledam Am29F040 DIL

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Květen 27 15:13:44 CEST 2022

Dík za tip, to by se vejít mohlo - na výšku mám místa dost a na šířku se to
nechá přibrousit (mám tam dvě patice vedle sebe bez mezery), to by mohlo
stačit. Zkusím nechat koupit a uvidíme.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel Kadečka
To: HW-news
Sent: Friday, May 27, 2022 2:50 PM
Subject: Re: Hledam Am29F040 DIL

Ty redukce se dají koupit hotové, pokud se to tam fyzicky vejde, nedávno
jsem tu řešil do historického notebooku ROM paměť v DIP40 a jeden hodnej
člen ji naštěstí měl, naprogramoval a poslal. S případnou redukcí z PLCC na
DIP by ten notebook ale nešel složit.

http://www.hezkyden.cz/shop/redukce-smd-plcc-dip-dil-dps/

P.K.