LCD - Citroen Grand Picasso

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 26 07:32:41 CEST 2022

Takovehle historky najdete na kazdem foru kazde znacky a u kazde znacky
najdete nejakej pruserovej model celkove a nebo to jde podle motorizace
a nebo nejaky system, ktery se moc nepovedl.

Nekupuji si zasadne nove auta a za tu dobu co ridim jsem mel Passata,
Felicii, Berlingo a ted trikrat za sebou Forda Focuse...ten prvni mel
nalitano 320.000km (prodal jsem ho nakonec za to co jsem ho koupil do
bazaru, ktery ho prodal za skoro dvojnasobek) a dalsi dva jsem si bral
po 4 letem leasingu po zname cca ve 160.000km...vzdy jsem resil vicemene
jen zalezitosti dane najezdem a zalezitosti se servisnimi intervaly.

Podle me dela hodne, ze vetsina lidi nema technickej cit a nevyhovi tomu
co technika potrebuje...pak nadavaji, ze jim nevydrzi brzdy, ze jim
odchazi dvouhmoty, spojky atd.. S tim druhym Focusem 1.6 tdci jsem
jezdil 4 roky kazdy den do prace 5.5km tam a 5.5km zpet coz je udajne
pro naftu naprosta tragedie a auto stale jezdi i po tom co jsem ho
prodal a porad stale se stejnym katalyzatorem a na radnych emisich
prochazi bez problemu.

Takze je to i hodne o pristupu...samozrejme za rozpadlej displej nikdo
nemuze to je jasne. To se ovlivnit neda.

RV