bluetooth usb adapter s vetsim nez beznym dosahem, hlavne audio pro sluchatka overeny/vyzkouseny ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Květen 25 18:28:43 CEST 2022

ajtakrajta, jeste se naucit porozumet psnaemu textu a jsem dokonaly :-D

to jsou ty 'blue monday', co se nekdy protahnou az do patku odpoledne
(multitasking evidentne neni moje domena - jsem to cetl uchytkem, resic synovu matematiku a jeste neco do prace)

:)

  Sam