elektroauto, povoden, zaplaveni vodou ?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Květen 23 08:10:59 CEST 2022

To samé co s běžným současným autem - odpis. Baterky předpokládám
utěsněný má, resp. při povodních se utěsní i to, co úplně těsné nebylo.
Ono povodňové bahýnko je lepší než kdejaká izolace.

U elektroauta je jedna výhoda. Koumáci jej spíše neprodají jako ojetinu.

Standa