Re: Umístění převaděče OK0D na Lysé a radioamatérská chata

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Květen 21 11:41:05 CEST 2022

Já se vyjádřím jen k bodu 2. Je to jako se vším.... samozřejmě pár lidí a
nějaké party se kolem toho stále motají ale podle mě to furt umírá a
umírá.  Navíc už je tam dneska ne diskutuje o technice ale o počasí a o
nemocech a to mě nějak nebaví . Co asi jede je Digital. Prosadil se DMR  a
je to nějakým způsobem zasíťované. Jako sysop ok0bm musím říct že provoz
už před pár lety takřka nulový takže převaděč už v poslední době nejede a
zájem o reinkarnaci v analogu je nulový. Občas je nějaký záchvat odněkud
využít tu kótu a reinkarnovat jako digitální systém ale nějak mě to
neláká....

Co je fakt že se občas někdo ozve že by jako nějaký převaděč někde chtěl
postavit a shání komponenty(duplexer) ale spíš je to asi o tom si něco
dokázat a vyzkoušet si že to funguje.