Re: Venkovní kabelový svazek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Květen 15 16:48:16 CEST 2022

Tak udělat můžeš. Spíš je otázka, jestli ti to za to stojí?
Můžeš třeba použít "pancířku" (nevím, jestli je to sptávné jméno, ale
takhle říkám kovovému husímu krku)
http://www.veteranobchod.cz/produkty/chranicky-kabelu-nerez-a-pozink/?IdProductDir=1629&Lang=1
Nebo se zastavit za vodoinstalatérem, aby ti z trubek udělal chránič v
celé délce.
Nebo si třeba pořídit kabelovou lávku.
Ale otázka je - proč by jsi to dělal? Máš tam nějakého vandala? Nebo ti
tam jezdí někdo nešikovnej s vysokozdvižňákem?