FVE - stavba LIFEPO baterie.

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Květen 6 17:54:21 CEST 2022

Odpájecí licna má drátky pletené pod velkým úhlem, takže podélný odpor
bude výrazně vyšší než u jakéhokoli normálního drátu.
Další problém bude spotřeba pasty, nebo životnost. Prostě se to buď musí
nacucat cínem, nebo ty tenký drátky budou korodovat.
Indukčnost je v DC aplikaci irelevantní. Ale kdyby o ni šlo, bude zas
odpájecí licna blbost, je potřeba VF lanko, co má izolované jednotlivé
drátky.

Závěr: Hlasuji pro drát.

PH