FVE - stavba LIFEPO baterie.

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Květen 6 02:11:48 CEST 2022

MAX17830, stačí použít jen tu část s AD proože ten balancér je jen
prostý "TOP" balancér. Naprd, nafoukly se nám s tím skoro všeckyy aku.

Jinak existuje jako balancer takové hezké zapojení s jedním toroidem a
hromadou vývodů, kde se do něj prdne náboj z nejsilnějšího aku a vybije
se do nejslabšího aku. Má to i číňan. Takové to kýblování kondama, nebo
přes malé cívečky, se mi nelíbí.