Re: amáro --> Re: filamentové LEDky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 1 23:40:14 CEST 2022

Otázkou je, jestli se to samé nedá říct o většině odborných časopisů,
které jsou originálně české/slovenské.
Trochu lepší je to u časáků, které jsou primárně třeba americké, a tady
v nich vycházejí překlady a sem tam něco našeho (Control Engineering a
všechny jeho satelity, například). Ale ani tam to zřejmě není kdovíjak
slavné.
Jsme strašně malý trh, internet už má úplně každý, a technici si
většinou s angličtinou aspoň nějak poradí.

Internet a multimédia prostě všechno papírové pozabíjeli. Ať už v
odborné sféře (tam asi víc), tak i v té krásno-literární.

PL