Re: filamentové LEDky

balu balu na k-net.fr
Neděle Květen 1 22:16:41 CEST 2022

ano, presne s tymto som pred nejakymi 8-10 rokmi zapasil na ZENITe. Ze
preco SMD a ze sa to na skole neucia.

Bola velka nevola, ze uz nie su 80-te roky a to, ze sa to neucia
neznamena, ze to nebudeme na sustazi pouzivat, ale ze ich to musia zacat
ucit. Ale podarilo sa vysvetlit, poslednych par rokov uz taketo
staznosti a pindy neboli :-)

b.