FV MPPT regulator - ne/nastaveni podle typu panelu(charakteristiky ?

Středa Březen 30 18:22:24 CEST 2022

No ale panely nedaji vetsi napeti nez nejake maximalni naprazdno, o musi
byt stejne pod limitem menice, at jich je paralelne treba 100...
Proste by se to mohlo zastavit na nejakem proudovem omezeni, coz asi
bude delat stejne uz kvuli baterce nebo malemu odberu...
Nenapadlo by me, ze je to takto omezeno ale treba u meho 5.5kVA menice
je v manualu maximalne pripojitelnych 4 kWp
REVO VM PLUS (3).cdr (hadex.cz) <https://www.hadex.cz/spec/g509d.pdf>