[OT] LNG energeticka bilance

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Březen 28 20:46:06 CEST 2022

Jo máte pravdu. Moje mládí bohužel už je skoro hluboká historie :(
Máte pravdu, že za normalizace bylo topení poměrně levné.  Ale ta doba
už se nevrátí. Prostě nebude možné třeba kvůli dvěma lidem topit špatně
zateplený velký dvoupatrový dům.
Taky bych měl radši energie za pár korun ale asi s tím nic nenaděláme.
Zase třeba fotovoltaika je hodně zajímavá cesta. Tedy pro nás techniky
dnes určitě. Pro netechniky to ještě pár let bude trvat než se z toho
stane třeba něco jako lednička nebo pračka ale myslím, že i toho se snad
oba dožijeme. Pravda, na topení se to zatím moc nehodí. To by se musela
nějak dořešit akumulace.

S.P.