[OT] LNG energeticka bilance

Pondělí Březen 28 08:58:39 CEST 2022

Doma mám TČ voda-voda 7 KW bez frekvenčního měniče (příkon typ. 1,5 KW,
max. 2,5 KW) a k němu byl předepsaný jistič 3x16 jen kvůli proudové
špičce při zapnutí. Protože už jsem tam měl natažený kabel 5x1,5, dal
jsem tam jistič C 3x10A a je to v pohodě. Pro TČ s frekvenčním měničem
nepotřebujete řešit ani tu špičku při zapnutí - rozbíhá se plynule.
Přívod 3x16A máte úplně v pohodě a nepotřebujete nic navyšovat. Víc jak
2 KW si to ze sítě nevezme.

Anděl