[OT] LNG energeticka bilance

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 28 06:42:02 CEST 2022

vzduch/vzduch to neni, kdyz jsou radiatory.
kdyz je kruta zima, bude to jako primotop. kolik dni v pomeru ke zbytku
to je, nebo priste bude, asi mensina.
zmena otopne soustavy z vysoko na nizko teplotni je "jen" o plose
radiatoru ? a ty vymenit neni rozkopani celeho baraku ? muzou byt klidne
i nejaky bazarovy. coz jsou i novy treba z nerealizovaneho projektu.
proste to vsechno nahazet do excelu, napsat co zvladnu sam, jake mam
priority atd. treba cele vybaveni na topeni LTO lze poridit take casto
za par supu, kdyz nekdo meni kotelnu na neco jineho. a u LTO je tu ted
zajimava moznost "neodstrihnuti" od zdroje. LTO nakupujete
jednou/dvakrat za rok. cena se bude pohybovat podle nafty, takze nic
extremniho by cloveka cekat nemelo. nafta se vali v "bazenech" a
jednoduse se prevazi, ne jako plyn.
reseni je milion, ale pokud je potreba bezobsluzny provoz, tak si clovek
musi priplatit.
tomik.
p.s. roky je pekne udelane porovnani tady, ale plati pro nove realizace.
samodomo se muze vyrazne usetrit.
https://vytapeni.tzb-info.cz/tabulky-a-vypocty/139-porovnani-nakladu-na-vytapeni-podle-druhu-paliva

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65