FV - dotaz na odborniky

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Březen 27 17:42:29 CEST 2022

Osobne bych to kombinoval s domaci automatizaci a hlavne klimatizaci,
tam bude prinost FV nasobny.

Mam neco podobneho, ale misto FV a TC je tam teplovodni solar.

Je tam sice nadoba na 1m3 vody, ale z pohledu topeni je to uplne o nicem.

Nakonec jsem akumulaci vyresil takto:

1. Kazda mistnost ma 3 teploty (off, live, livemax)

2. Kdyz je prebytecna energie, tak system hleda mistnost, kde by mohl
zatopit a to az do teploty livemax

3. Kdyz uz neni kde topit (od cca konce brezna), tak pripravuje teplou vodu

4. Kdyz uz je moc teple vody, tak od kvetna do konce srpna ohriva vodu v
bazenu

Pro mereni FV lze pouzit treba toto:

https://catalog.tecomat.cz/produkt/c-em-0401m-p035

respektive jen hlidat aby nebyl pretok do site a podle toho ridit zatez
(topeni...).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.com/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158