Re: OT: Cestování vlakem v polsku

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Březen 25 18:40:22 CET 2022

Já dám krásný příklad z Česka. Když jedete vlakem z Liberce do Semil tak
to provozuje dopravce Arriva.
Při koupení na webu stojí lístek 56 Kč. Ten samý lístek v předprodeji na
webu od Českých drah stojí 106Kč
To je bratru 82% přirážka a náš stát honí pumpaře kvůli marži......

Jinak jiná cena je na webu, na pokladně a ve vlaku a samozřejmě ještě
záleží jestli to je pokladna Arrivy nebo českých drah atd.
  Obecně u nás je asi nejednoduší a nejistější ve vlaku kupovat,
nejlevnější bývá na webu toho dopravce, který to provozuje.

Předpokládám, že v Polsku to bude dost podobný zmatek......

Zdeněk Aster