Radar senzor z auta - použití v automatizaci

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Březen 22 22:18:38 CET 2022

Ahoj všichni,

v sobotu večer jsem se náhodně potkal na silnici se srnou a rukama mi
prošly senzory z přední části auta, nejzajímavější součástkou je
bezesporu radarový senzor vzdálenosti.
https://photos.app.goo.gl/jS7i3stEytZVbY6C9
napadlo mě zda by šel použít i mimo auto. Bohužel informace o pinoutu a
nebo popisu komunikace se mi nikde nepodařilo najít. Někde jsem našel
zmínku, že je tam napájení a dále CAN H a L. No to je tak vše co jsem
zjistil. V poměru cenu k průmyslovým radarům to vlastně není ani drahé,
horší bude to nějak ovládnout.
Nezkoumal to někdo ? rád bych to rozchodil třeba s PLC - aplikací by na
to určitě byla hromada.

Díky

Jara