Re: Měnič pro CCFL trubici.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Březen 21 13:23:59 CET 2022

Pokud detekuje unikající proud, tak by dávalo smysl to vypnutí, když na
to sáhnu.
Ono se jedná o displej do kombajnu Claas, vše vypadá jako nové. Když s
těmi VN kabely všelijak pohybuju, tak se to nevypne.
Ale nechal jsem to zapnuté přes oběd a zhasl, takže se asi po nějaké
době sám vypne. Ale teď zase běží, tak nevím.
Možná je ta CCFL trubice na hranici životnosti, na měniči nevypadá nic
špatně.
https://www.dropbox.com/sh/vk8phn7j5d7eurm/AACqv2fokHF9JRfDhB1XOJ-Sa?dl=0

Martin Hanek