Měnič pro CCFL trubici.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Březen 21 11:48:35 CET 2022

Dobrý den,
mám displej s podsvícením s CCFL trubicí a k ní měnič s UCC2972:
https://www.ti.com/lit/ds/symlink/ucc2972.pdf
Je zapojený téměř stejně jako na první stránce DS, navíc jsou tam nějaké
obvody s LM2903 zapojené do FB.

Majitel reklamuje, že podsvícení nefunguje. Jenže mě to po zapnutí
svítí, i desítky minut.
Zjistil jsem, jakmile se prstem dotknu libovolného vývodu kondenzátoru
C6 na výstupu HV u trubice tak ihned zhasne. Třeba šroubovákem dotyk nevadí.
V té chvíli na výstupu OUT není buzení pro FET. Je toto chování správné,
že je to tak citlivé? Nemám to jak vyzkoušet s jinou trubicí.
Směřuji k tomu, že to po nějakém čase nějak zahapruje a zhasne.

--
Martin Hanek