Re: Konečně IoT tarif na SIM (otvírače bran)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Březen 20 14:39:07 CET 2022

No já to bral tak, že jestli mám na ploše zástupce od čísla co otvírá
bránu, nebo od webu co otvírá bránu, je jedno. Ale to otevření na dálku
by vyžadovalo data. Jenže ty jsou u tarifu stejně "zdarma", ne?

Prostě si to představuju tak, že se na ESP otevře stránka, tím se
otevřou vrata a na tý stránce bude tlačítko Zavřít vrata.

PH