RE: Vodotěsnost Pixel 2 XL

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Březen 19 17:46:09 CET 2022

Ten hodinářský trik je úchylkoměr, který měří průhyb sklíčka nebo dna hodinek. Když nejsou hodinky těsné, nevznikne přetlak a sklíčko se neprohne. Děláme takhle výstupní kontrolu potápěčských počítačů, jenom ne pod skleněným zvonem ale v ocelové komoře :-)

Aleš Procháska