Re: Vodotěsnost Pixel 2 XL

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Březen 19 15:00:00 CET 2022

No ty "hodinářský metry" jsou kupodivu skutečný metry vodního sloupce
při statickém tlaku, což je asi jediná jednoznačně měřitelná věc, co se
k tomu dá uvést.

Pak následuje známé o šedé teorii a zeleném stromě života, kdy při
plavání voda šplouchá a dějí se další dynamické jevy, generující lokální
tlakové pulzy. Takže já nepochybuji, že můžu svoje hodinky opatrně
spustit výrobcem muvedených 50 m hluboko, ale je mi jasné, že potápění
do stejné hloubky by byl problém, teda pokud by potápěčem nebyl nějaký
vodní plž pohybující se 1 m/h :-)

Ta IP norma je poněkud praktičtější, ale zas s realitou okolo nemám
žádné zkušensti.
A už vůbec ne, jak je to s reklamací "utopeného" telefonu, jestliže je v
návodu napsáno IP67.

PH